neděle 1. ledna 2017

Knižní výzva od Ells 2016 - Dokončena + výzva na rok 2017

Šťastný Nový rok všem!

Možná ještě většina dospává po bujaré oslavě. My byli vzhůru zhruba do pěti do rána, ale kafe mě ráno zachránilo natolik, že dokážu docela dost dobře fungovat, za což jsem ráda.
Ať už jste slavili jakkoliv, doufám, že se vám to vydařilo dle vašich představ :)

Tenhle článek chci věnovat výzvě od Ells, které jsem se tenhle rok zúčastnila. Celou dobu jsem žila v přesvědčení, že i na goodreads jsem si nastavila výzvu na 50 knih, stejně jako u Ells, ale dneska jsem zjistila velký omyl. Místo 50 jsem se uklikla na 60, takže tam se mi výzva díky mé chybě nepodařila splnit, ale zase vím, že více jsem ani neměla v plánu a tak pro mě je má výzva na 100% splněna a jsem ráda, že jsem zvládla za ten rok přečíst tolik skvělý knih! I když se zde našel nějaký ten propadák.

Co sleduji knižní blogery, vím, že většina měla nastavenou mnohem větší laťku a gratuluji všem co dokázali přečíst více než 50 knih ^_^ a zároveň přeji, aby se vám v roce 2017 podařilo pokořit rekord :-)

Já si na další rok opět dávám výzvu na 50 knih, opět u Ells a kdo ví, třeba se mi někdy podaří překonat ten daný počet :)


Jinak bych ráda všem popřála všechno nejlepší do roku 2017. Ať už jste si dali nějaká předsevzetí nebo ne, doufám, že si splníte všechno co si budete přát a že se vám bude po celý rok dařit! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^