sobota 13. srpna 2016

Tokyotreat Unboxing #6


Po dvou měsících tu konečně máme další Tokyotreat unboxing! 
Opravdu jsem se těšila na další várku sladkostí, tentokrát musím přiznat, že balíček nebyl nějak extra úchvatný jako ten poslední, ale i tak jsem narazila na něco, co mě mile překvapilo. :)


Opět jsem se vrátila k "Regular" boxu, jelikož na minulý jsem měla slevu 5 dolarů, což už pak byla přijatelná cena balíčku. 

Tentokrát se v balíčku nacházelo 11 sladkostí, které byli převážně ovocné, ale našla se tam i jedna čokoládová sušenka!

Jako první na mě (jako vždy) vykoukli brambůrky. Konečně s příchutí, kterou jsem ještě neměla čest ochutnat! Potato Chips Summer Version Wasabi Flavor - jak můžete vidět v názvu, byly to brambůrky s příchutí wasabi, ale musím podotknout, že nebyly tak pálivé jak by se na první pohled mohlo zdát. Takže u mě velké plus!



Torotto Chocolate Mango Flavor - nejzvláštnější dobrota, která se v balíčku nacházela. Opravdu nic zvláštnějšího jsem nikdy neochutnala, ani nevím k čemu bych to přiřadila. Ale příchuť čokolády a manga byla výborná *.*



Mugipon Milk Coffee Chocolate Flavor - obyčejné burizony akorát s příchutí kávy. Nebylo to nic moc neznámého, ale bylo to dobré.


Watermelon Flavor Gummy - TOP sladkost. Kdyby byla možnost ochutnání přes internet, hned bych vám tu pár kousků vystavila. Škoda, že taková technika ještě neexistuje.
Naprosto výborná věc, gumový bonbón ve tvaru měsíčku melounu s příchutí (jak jinak) melounu. Hned to skončilo ve mě :(


Pretz Honey Roast Flavor - tyhle tyčinky jsem ochutnala dříve než jsem si o nich něco přečetla. A když jsem jedla třetí, tak jsem si říkala, že je nějak zvláštní, že nejdříve po rozkousnutí chutná sladce, ale po spolknutí slaně... zní to neuvěřitelně, ale fakt to tak bylo :D 
Ale že by to mělo příchuť medu... mi ani tak moc nepřišlo. Avšak i tak byly tyčinky moc dobré :)


Seven Stick Milk Chocolate Flavor - tak tohle opět můžu přirovnat k něčemu co se dělá i u nás a to k oplatku "Vlnky" (jestli znáte), takže samozřejmě to bylo dobré.



Pachi Pachi Panic Poppin Candy Grape Flavor - mmm... praskací prášek s lipo bonbóny :D pro bráchu úžasný, pro mě... no vyjedla jsem to lipo XD


Jibanyan Chocolate Monaka - další TOP sladkost! *.* Nejenže to mělo úžasný tvar kočičky Monaka, ale taky výborně chutnala! Mléčná čokoláda obalená v sušence! Mňam :))



Watermelon Flavor Chewing Gum - obyčejná melounová žvýkačka, ale dobrá.



Chocobi Watermelon Flavor - nikdy nevím jak tuhle sladkost pojmenovat, protože to ani nebyla sušenka, ani brambůrek ani nic tomu podobného.... no nevadí... každopádně to bylo taktéž moc dobré. 
Příchuť melounu smíchaná s čokoládou - šílené, ale dobré :)



Dodotto Tsubupyon Grape DIY Kit - dodnes (balíček mám doma už od pondělka) jsem nepřišla na to, jak všechny ty věci v balíčku smixovat dohromady... jestli na to někdy přijdu, tak článek aktualizuji, ale moc si nevěřím :D 
Přijde mi, že tyhle DIY sladkosti jsou čím dál tím víc složitější. Každopádně by z toho měli vzejít nějaké gumové kuličky... :D Možná kdyby k tomu byl anglický návod a ne japonský, tak by se to dalo.


Jak jste si mohli všimnou, skoro všechno sladké bylo s příchutí melounu a to proto, že Prémiový boxík obsahoval Fantu s příchutí melounu, o kterou jsem bohužel přišla :( Ale tak snad zase bude akce a budu si moci opět vzít ten větší balíček.

No a to bylo vše. Boxík byl převážně plný ovoce a konečně jsem se nepřecpala jenom čokoládou hhh :) 
No a uvidíme co nám další box v září přinese!

Opět připomínám, kdyby někdo potřeboval poradit jak box objednat, stačí mi napsat na email: rossettinks@gmail.com 

Jinak box lze objednat na stránkách http://tokyotreat.com

2 komentáře:

  1. To vypadá hodně zajímavě :) Docela by mě zajímalo jak chutnají ty gumové melouny s příchutí melounu :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^