úterý 12. července 2016

UNBOXING #9


Dnes tu mám jeden malý unboxing. Balíček mi dorazil dnes ráno a jsem ráda, že jsem se konečně dočkala :)
Prozradím, že je to můj zcela první recenzní výtisk. (když nepočítám knihu od samotné autorky)


Určitě jste slyšeli, že internetový obchod arara.cz "vyhlásil" nábor nových knižních recenzentů. A tak jsem se zkusila přihlásit a uvidíme, jestli spolupráce nakonec vyjde a nebo ne:)

A abych nenapínala, řekla jsem si o knihu Girl Online - Na turné od Zoe Sugg. 
První díl jsem četla a moc se mi líbil, takže nepochybuji, že se mi bude líbit i druhý díl, když jsem slyšela, že je dokonce lepší jak první díl. 

Bonusem byly dárečky v podobě filmů. Bohužel musím říct, že ty mě malinko zklamaly, pohádky jsem viděla snad milionkrát a v televizi je dávají každý rok, takže ani není potřeba je vlastnit doma. 
Tak uvidím jestli je daruji Babičce a nebo někomu jinému.
Avšak pohledy, ty mě moc potěšily! :)



Do knihy jsem se chtěla pustit až po přečtení Poldarku, tak uvidím jak ji budu stíhat číst, ale snad během příštího týdne by zde na blogu mohla být recenze :-)

Jinak doufám, že si pořádně užíváte prázdniny a máte se krásně. U nás dnes pěkně sprchlo, ale už je zase krásně a konečně se opět sluním na vzduchu:)

S pozdravem Mrs. Jungová!

2 komentáře:

  1. Girl online jsem ještě nečetla, ale ráda bych :) Musím ale samozřejmě začít prvním dílem :)
    Pěkné čtení! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Girl Online je dalsi serie, kterou si chci uz pěkně dlouho precist. Musím se do ni konecne pustit :D
    Přeji ti krásne čtení :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^