neděle 31. ledna 2016

Pozkouškový Read-a-thon - Co budu číst?

Už zítra začíná Pozkouškový read-a-thon, který pořádá Knižní svět. Předzkouškového read-a-thonu jsem se nezúčastnila, ale tohle mi na oslavu zdárně zvládnutých zkoušek přijde jako dobrý nápad! :)

Do dnešního dne jsem neměla skoro žádnou představu co bych si tak chtěla přečíst, ale nakonec jsem si udělala takový malý přehled a uvidím co se mi podaří nakonec stihnout.

Jako první bych ráda dočetla Školu noci 3 - Vyvolená (272 str.). Mám rozečtených tak prvních 20 stránek.

Co bych ráda přečetla: 
Isla a šťastné konce - Stephanie Perkins (312 str.)
Škola noci 4 - Nezkrotná (336 str.)
Hon: Past - Andrew Fukuda (352 str.)

Read-a-thon probíhá od zítřka čili od 1.2. do 7.2. (včetně). Za týden jsem nikdy nepřečetla více jak dvě knihy, tak to pro mě bude velká výzva :D snad aspoň zvládnu 3 z toho :)

A pokud máte taktéž po zkouškách nebo vás čekají jarní prázdniny, neváhejte a udělejte si oddech u nějaké knížečky, i kdyby to měla být jen jedna nebo dvě. Jak říkávali učitelé na střední, prázdniny jsou od slova prázdno... :D


Společně s Enie vám přejeme příjemný týden plný skvělých příběhů! :)
S pozdravem Mrs. Jungová!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^