pátek 8. ledna 2016

Dočteno: V Pasti - Michael Northrop [RECENZE]

Originální název: Trapped
Žánr: Detektivky
Rok vydání: 2013, 1.vydání v originálu: 2012
Počet stran: 207 stran
Nakladatelství: Cooboo

"V den, kdy začala sněhová bouře, nikdo netušil, že bude trvat celý týden. Běsnící vítr, nekonečné závěje sněhu a vše spalující mráz. Pro ty, které bouře zasáhla, tak už není hlavní starostí, jak zůstat v teple, ale jak přežít."

Knihy od nakladatelství Cooboo mám opravdu hodně ráda a proto mě mrzí, že tuhle knihu nebudu hodnotit tak dobře jako všechny ostatní od nich. Ne že by byla tak úplně špatná, ale podle mě se mohl autor soustředit více na tu "katastrofu" než na problémy náctiletého hrdiny. Problémy typu: "je kolem mě dívka a já mám na obličeji zrovna obrovského beďara".
Chápu, že v takové situaci by se každý snažil myslet na cokoliv malicherného jen na to, co se zrovna děje ale i tak...




Scotty není ve škole nějak extra oblíbený i když je členem basketbalového týmu. Má však ale své přátele, kterých se drží a doufá, že jednoho dne bude stejně "populární" jako jeho spoluhráči.

Zrovna v den, kdy má mít svůj velký zápas začíná hustě sněžit a nevypadá to, že by chtělo jen tak přestat. Během školního dne sněžení natolik zhoustne, že vyučování končí dřív avšak Scotty je přemluven svým kamarádem Jasonem, aby společně s Petrem zůstali ještě ve škole a šly do dílny zapracovat na Jasonově motorce. Ani učitele nebylo těžké přemluvit, když mu kluci sdělili, že pro něj Jasonův táta za hodinu přijede.

Jasonův táta nakonec nepřijel a stejně tak i několik rodičů, na které tu čekalo pár studentů. A tak jim nezbylo nic jiného než čekat a čekat... nakonec jim začalo postupně docházet, že budou muset ve škole přečkat noc.

Jak to ale dopadne když vypadne elektřina, když nebude fungovat topení a přestane téct voda?
Z jedné noci se také nakonec vyklube nocí o něco více, než se dalo čekat...navíc na střeše se začne hromadit tolik sněhu, že to vypadá jakoby se měla střecha každou chvíli zhroutit... a všem zúčastněným pomalu dochází, že možná budou muset bojovat i o svůj život..

Opravdu neříkám, že mě knížka nějak nudila, bylo to příjemné počtení, knížku jsem přečetla během jednoho včera (trochu pozdního večera), ale opravdu mi tam překáželi ty malicherné puberťácké řeči Scottyho. Když bych to ale přehlížela, knížka a děj to byl moc fajn :-)

A abych nezapomněla na obálku, té bych asi nedokázala nic moc vytknout, mě se líbí a neměnila bych ji. Takže jsem ráda, že ji nechali stejnou jako v originále.

Zahraniční obálky:


Mé hodnocení: 75%

1 komentář:

  1. V pasti mělo svoje kouzlo, musím ale říct, že mě čtení příliš nebavilo. Něco tomu chybělo. Moc hezká recenze. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^