čtvrtek 12. listopadu 2015

Návštěva Zlínské knihovny #5

Tentokrát jsem knihovnu navštívila se záměrem vypůjčit si druhý díl Cizinky, jelikož jsem si všimla, že ji tam mají a abych nemusela číst knížku na čtečce. Nakonec jsem ji ale mezi regály nenašla a tak jsem jen bezcílně bloumala kolem, dokud jsem nenarazila na Loď mezi hvězdami od Beth Revis. Tuhle knížku jsem si chtěla vypůjčit i minulý měsíc, ale zrovna ji měl někdo a proto jsem minule sáhla po Pokrevních poutech. Hned vedle byl i druhý díl  Milion sluncí a tak jsem si jej také rovnou vzala, kdyby mě přeci jen první díl opravdu nadchl.
Další a zároveň mou poslední kořistí bylo Šepotání od A. G. Howardové! I tuhle sérii jsem si původně chtěla kupovat, přeci jen ty obálky... kdo ví, třeba si je někdy dokoupím :) A jelikož jsem se na Šepotání těšila hodně dlouhou dobu, tak jsem si ji také rozečetla a druhý díl Cizinky tak na chvíli odložila. Ne že bych to dělala ráda, ale přeci jen ta na mě počká když ji mám doma v čtečce, zatímco tahle brzy poputuje k jinému čtenáři.

Na sérii Loď mezi hvězdami jsem narazila čistou náhodou u knižní Youtuberky Marillee, kterou sleduji  opravdu s nadšením, protože mě občas dokáže i rozesmát a celkově působí velmi mile :-)


Vím, že už většina z vás Šepotání četla a možná už má za sebou i druhý díl Divotání a tak bych se ráda zeptala, co na tuhle sérii říkáte? Líbil se vám první díl? Jaký na vás udělal dojem? Nebo se na ni teprve chystáte?

2 komentáře:

  1. Odnesla jsi si krásné kousky :) Loď mezi hvězdami je výborná, líbila se mi :) Šepotání taky není špatné, ale úplný zázrak to taky nebyl :) Čekala jsem, že to bude především o Říši divů, ale nejvíc se v něm řeší milostný trojúhelník :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, musím se navíc přiznat, že v jedné části jsem i maličko přeskakovala... no ale nakonec se mi to asi celkově líbilo a nebylo to nějak hrozné. Tak uvidíme co nám přinese druhý díl :)

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^