sobota 1. srpna 2015

KNIŽNÍ VÝPIS: Červenec 2015


V začátku tohoto měsíce jsem dočetla třetí díl trilogie Město: Město hadů od Darrena Shana. Bylo už to jen pár stránek a recenzi na tuhle knížku můžete najít na blogu. S posledním dílem jsem byla spokojená, až na nějaké ty mouchy, ale i tak bych tuhle sérii všem doporučila ^^



Jako druhou knížku jsem přečetla Lola a kluk od vedle od Stephanie Perkinsové. Na tu jsem se hodně dlouhou dobu těšila a když se mi konečně dostala do rukou nelitovala jsem a za jeden a půl dne jsem ji zhltla! Ano až tak mě nadchla a budu si ji nadále nosit v srdci jako krásnou vzpomínku i když hlavní hrdinka mě místy docela dost štvala, ale rozhodně to nemá na Americu ze Selekce XD.

Jako třetí knížku jsem přečetla Stalo se včera v noci od Adele Parks. I tahle knížka se mi líbila, i když tam bylo docela dost scén hodně od věci a nezapadaly do děje, i tak mě nezklamala a budu na ni vzpomínat a příležitostně doporučovat dalším lidem, pro které se to bude zdát jako to "pravé ořechové" :)

Pak zde byl ještě Austenland od Shannon Haleové, který jsem dočetla dneska ráno, ale i tak ho počítám do minulého měsíce, jelikož to bylo jen pár stránek. Knížka se mi moc moc líbila a popravdě jsem si myslela, že to dopadne trochu jinak, ale i tak jsem z konce spokojená a ráda bych knížku doporučila všem romantickým duším ^^ Byla to krásná oddechovka a myslím, že bych se mohla dostat později i k jiným titulům od Shannon.

A abych se přiznala, měla jsem rozečtenou ještě jednu knížku, ale po 30 stránkách jsem ji zaklapla a odložila... nebylo to pro mě to pravé ořechové a příběh mě víceméně nudil. 
Nedávno jsem sem dávala příspěvek z knihovny, kde jste obal knížky mohli zahlédnout jmenovala se "Žádný sex, je úterý" od Tracy Bloomové. Jestli ji někdo četl a nadchla někoho tak bych se přeci jen mohla přemluvit a nějak to přelouskat, ale nevidím to moc slavně. 

Každopádně i tak kdyby se někdo našel, klidně napište svůj názor a nemusíte jen na tuhle knížku, ale i kdyby jste četly jakoukoliv co je zde zmíněna ^^

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^