čtvrtek 5. září 2013

SEN: Skleněné oči

V poslední době se mi nějak sny nezdají, protože jsem se rozhodla si nad sebe dát lapač snů, ale to jen proto, že se mi zdávaly opravdu extrémní sny a už jsem to nedokázala vydržet, společně s nátlakem doma. Avšak jeden špatný sen lapač snů nedokázal polapit.
Před dvěma roky jsem byla na operaci očí a od té domy se mi v různé doby začaly zdávat sny o očích. A tentokrát se mi zdál opět, protože jsem zjevně začala opět přemýšlet nad tím, že by se mi mohl zrak zhoršit.

Byla jsem doma, kde byl se mnou nějaký podivný chlápek v hnědě sladěném oblečení a beze slov mě pořád pozoroval. V tom jsem ucítila jak mi z očí padá něco bílého. (Vím že je to naprosto nemožné, ale stalo se to) Očí bělmo se mi začalo jako mapka odlupovat a na místech kde je oční bělmo chybělo šlo vidět jako do skleněného oka. 
Dostala jsem strach, jakoby snad dostal každý člověk, jenže tohle nebyl konec. Oči mě strašně začaly pálit a řezat. Hlavně pokaždé když jsem mrkla. Ten chlápek v hnědém oblečení ke mě přistoupil s pinzetou a připevnil mi oční víčka tak, abych je nemohla zavřít. I když jsem věděla co mi chce pravděpodobně udělat, nehnula jsem se z místa a jenom čekala až to udělá, i když jsem měla strach. Uchopil odchlíplé místo bělma a celé ho z oka stáhl. Takže už to celé oko vypadalo jako skleněné a jak mi víčka uvolnil, posadila jsem se a oko si zakryla dlaní, protože to začalo pálit ještě víc a hlavně když jsem oko měla otevřené.
Naštěstí jsem se pak probudila, protože ten pocit bolesti byl snad ještě horší než to palčivé řezání, kdykoliv jsem mrkla, při tom jak mi operovali oči.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^