středa 14. srpna 2013

Praha 2013 - KPOP Contest + Asianstyle Party!

Důvod proč sem nic tak dlouho nepřibylo je, že jsem teď byla přes víkend v Praze. A opět jsem se nepoučila jako minulí rok, abych si nabalila dostatek jídla. I když jsem prostě věděla, že na žádné nakupování nebude čas. Bohužel můj žaludek tedy od půl páté ráno do osmi večer trpěl hlady. Ale i to jsem úspěšně přežila, jako všechno XD
Tenhle rok musím říct, že sraz byl podle mých představ (krom toho hladu xD), protože jsem ho strávila s lidmi které mám hrozně ráda. A také potkala nové, za které jsem samozřejmě taky ráda!


 Kolem dvanácté hodiny odpoledne proběhl na Václavském náměstí Flashmob, bohužel tenhle rok byl hodně slabý, jak výběry písniček tak ani moc lidí se ho nezúčastnilo. Já osobně si myslím, že to bylo kvůli songům, které byly špatně vybrány. Tahle jediná věc, byla minulý rok mnohem lepší.
Po Flashmobu následovalo focení...

A hned potom jsme se všichni přesunuli do Radiopaláce, kde proběhl KPOP Contest. Tady zase musím říct, že tenhle rok byla opravdu silná konkurence a jsem ráda, že jsem se toho nijak nezúčastnila XD A myslím si, že příští rok, to bude ještě lepší, protože každým rokem se kvalita vystoupení opravdu zvyšuje. A jsem docela ráda za pořadí výherců i když moji oblíbenci skončili až na druhém a třetím místě ^__^  Fighting Wild Energy a Effexion!


Po contestu pak večer proběhla AsianStyle party. Bohužel, já měla zase smolnej den a tak jsem asi hodinu čekala před klubem, jelikož mě nechtěli pustit dovnitř -___- A to JENOM kvůli tomu, že jsem měla batoh potom plný nakoupenýho jídla, abych se pak mohla konečně najest, protože jsem se zastavila po cestě v Albertu -__- A tak mi bylo řečeno že to musím vyhodit, nedovedete si představit jak moc jsem byla nasraná. Hodinu jsem sháněla kamarádku, aby mi pomohla se tam nějak dostat, jenže nikdo si mých hovorů nevšímal .___. nakonec ale po té hodině, jsem sehnala kamarádku (zároveň částečnou pořadatelku) a nějak mi to pomohla zařídit a konečně jsem se dostala dovnitř! A i když jsem byla chvíli sad z toho jak jsem tam v tý zimě večer musela stát, nakonec to stálo za to ^___^

No a myslím, že cestu domů ke kamarádce popisovat nemusím XD Domů jsme se dostali asi okolo páté ráno a jen co jsme přišly ulehly jsme do postele a usnuly jako mimina a spaly až do druhého dne do pěti odpoledne XD
Ale ten den stál opravdu za to! ^__^ I přes to trpění hlady XD

2 komentáře:

  1. Hmm, mě by zajímalo jak vypadala ta Asian style party :) Supeer článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. AsianStyle party byla vážně skvělá, v první části, kterou jsem bohužel já propásla, stepováním venku, se zpívalo karaoke a oblíbené korejské songy a potom se do 4 ráno jen a jen tancovalo. A stálo to vážně za to :3 Příští rok bude určitě další :) teda aspoň doufám.

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^