čtvrtek 11. července 2013

Serial: Supernatural

Už poslední dva týdny propadávám mánii seriálu Supernatural. Určitě všichni víte o čem mluvím. Dva sexy bráchové loví duchy. Hlavní hrdinové Dean a Sam pokračují v tom co jejich otec, John, začal po smrti své ženy Mary. Zatímco Sam  se místo lovení duchů rozhodl pro normální život, Dean následoval svého otce. Sam po střední škole hned nastoupil na vysokou školu, kde potkal taky svou přítelkyni Jessicu. Jednoho dne se ale Dean objeví u Samových dveří se zprávou že otec zmizel, což ho přiměje se vydat na lov s ním. Jenže když se po prvním lovu vrátí domů ke své přítelkyni, zjistí že už nic nebude tak jak bylo před tím....

Tenhle seriál mi doporučila kamarádka, které jsem popravdě nevěřila, že by mě mohl tenhle seriál zaujmout. Jenže stal se opak a rozhodně jsem jí více než vděčná, že mi jej doporučila a ten kdo jej ještě neviděl, rozhodně všemi deseti doporučuji těm kteří váhají stejně jako jsem váhala já ;)





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^