sobota 20. července 2013

Knižní sraz ve Zlíně + knižní Outlet

Dnes proběhl ve Zlíně knižní sraz a tak jsem neváhala a rozhodla se jej se svými kamarádkami a bratrem navštívit. Nejsem zase až tak velký čtenář jako slečny a kluci co byli na tomhle sraze. I když jsem o některých knížkách slyšela, bohužel jsem je nečetla. Asi se zaměřuji na úplně jiné knížky, které tak ostatní vůbec nelákají XD mmm ale to je zase o vkusu. Program byl vymyšlený opravdu dobře, i když jsem se ho nemohla celého zúčastnit, možná jsem ani nechtěla, protože tam bylo tolik neznámých lidí a ani se nikdo nesnažil s "novými" lidmi komunikovat, takže když bych tam byla sama asi bych po nějaké té hodině odešla. Ale i tak mi stačilo, že jsem se viděla s mými dvěma holkami:-)
Díky kvízu - i když jsem se ho nezúčastnila XD - protože jsem absolutně vůbec nepoznala žádný úryvek z knížky. Asi jsem z nějaké staré školy nebo co.... XD nebo se mě nové knihy teď v poslední době spíše vyhýbají a čtu spíše knížky z roku 2010 atd...
Také na to, že docela dost lidí potvrdilo účast, bylo nás tam vcelku málo, možná okolo třiceti, možná ani to ne. Ale to by zase na mě nezbyla žádná knížka žejo XD Takže jsem dá se říci spokojená. Vzala jsem si teda knížku od Thomase E. Sniegoski - Padlí andělé 1.
Kolem půl páté jsme se všichni přesunuli vedle do Luxoru, kde proběhl knižní Outlet. Přišla jsem si tam jako nějaká ztracená myška, protože jsem vůbec nevěděla kde co mám hledat a i když jsem to prošla několikrát nedokážu říci, jestli jsem našla všechno co jsem hledala. Šla jsem tam teda také v domnění, že si pořídím tedy i druhý díl Padlích andělů, jenže nakonec mě nahlodalo to "co když se mi to nebude líbit?" a tak jsem se rozhodla pro jiné knihy a to Lauren Conrad - L. A. Candy, Walter J. boyne - Srážka Titánů, Max Allan Collins - Akta X: Chci uvěřit (pro kamarádku), Sibylle Knaussová - Markýza de Sade: Román jednoho manželství (pro babičku), Peter Freund - Laura a kletba Dračích králů a ještě knihu pro chov Labradorských retrívrů 
Opravdu musím říct, že jsem si tam nedokázala vybrat a ani se tam nedokázala vyznat. To je asi jediné mínus, že ve věcech co nejsou seřazeny se prostě ztrácím.
No a s holkami a bráchou jsme to tedy zakončili zmrzlinou a jeli za "domácími povinnostmi".


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^