neděle 12. ledna 2020

Knižní výzva na rok 2020

Rok 2019 byl pro mě ve čtení zlomový. Nejen že se mi podařilo přečíst víc jak 50 knih a výzvu od Ells jsem musela navyšovat na 60, ale také se mi podařilo přečíst víc jak 60 knih a navyšovala jsem tedy výzvu ještě jednou a to na 70.

Nakonec se mi podařilo přečíst krásných 71 knih. Sama sebe jsem velmi překvapila a nečekala jsem, že se mi povede přečíst tolik knih.

Tak trochu očekávám, že rok 2020 bude ve čtení trochu pomalejší, protože se mi vrací přítel z Portugalska a nebudu mít nos zabořený neustále v knihách.

Výzvu na rok 2020 si tedy nastavuji na 60 knih a uvidíme, jestli nakonec budu navyšovat nebo ne. :-)




📖 KNIŽNÍ VÝZVA NA ROK 2020 📖
1.) Vánoční tábor
2.) Časovaná bomba
3.) To nejlepší v nás
4.) Nevlastní sestra
5.) Deset tisíc životů
6.) To bylo tvé jméno 1
7.) To bylo tvé jméno 2
8.) Ms. Marvel - Generace proč
9.) Léto modelky
10.) Příběh Christophera
 11.) Svítání nad savanou
12.) Zloděj čísel
13.) Jeho banán
14.) Mýtné
15.) Jeden temný trůn
16.) Vermontské psycho
17.) Stranger Things: Temný experiment
18.) Stranger Things: Temnota na okraji města
19.) Žena v okně
20.)Kanibal z nine elms
 21.) This is going to hurt
22.) Chirurg
23.) Pozvaní
24.) Když tu nejsi
25.) Kříďák
26.) Sexy hoteliér
27.) Zrádné srdce
28.) Temná krása
29.) Ta předemnou
30.) GUMP - pes který naučil lidi žít
 31.) Přízraky domu Carrowů
32.) Inspekce
33.) Úzkosti a jejich lidé
34.) Snílci
35.) Dědina
36.) Jedináček
37.) Do vody
38.) Řetěz
39.) Jeden z nás
40.) Hříšní světci
 41.) Nedotýkej se mě
42.) Červená, bílá a královsky modrá
43.) Daisy Jonec & The Six
44.) Milé dítě
45.) Navždyck
46.) Strmý pád
47.) Tanec skalpelů
48.) Duchové rodiny Folcroftů
49.) Někdo blízký
50.)Pohřbení
 51.) 
52.) 
53.) 
54.) 
55.) 
56.) 
57.) 
58.) 
59.) 
60.)
Kolik knih si dáváte za cíl přečíst vy? 
Kolik jste jich přečetli v roce 2020? :-)

9 komentářů:

  1. Myslím, že přítel je lepší než těch deset knih, které bys "mohla přečíst navíc". :) Přeji hodně pěkných knížek a šťastných chvil! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, jak píšeš. :-) Už se těším jak bude zpět a budeme zase trávit čas spolu. :)
      Děkuji, tobě také přeji mnoho pěkných přečtených knih ^_^

      Vymazat
  2. Já si letos také dala 50 knih. :) Budu držet palce... snad výzvu obě zdárně dokončíme. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji ti hodně štěstí ke splnění výzvy. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, 60 kníh je krásny cieľ!♥♥♥ Ja som si dala len 25, keďže som skutočne pomalý čitateľ :D Držím palce pri plnení výzvy a prajem šťastnú ruku pri výbere kníh :))...

    OdpovědětVymazat
  5. Gratulace k loňskému úspěchu! Nechť i tento rok se ti povede výzvu splnit a hlavně, ať ti každá přečtená kniha přinese potěchu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^