úterý 22. října 2019

Portugalsko 9.-16.10.2019 [FOTOREPORT]

Minulý týden ve čtvrtek jsem se vrátila z Portugalska a tak nějak se z návratu pořád vzpamatovávám. Bylo to tam úžasné a ráda bych se tam vrátila zpět, ale bohužel práce volala. Ráda bych vám ze své cesty ukázala několik fotek. Pod fotku jsem vám vložila i komentář. :-)


Výhled z bytu
Pohled ze zastávky
Východ slunce, při cestě na první hodinu surfu

Východ slunce
Po surfování :D
Vlny

Tímhle minivanem jsme cestovali do Španělska a na Gibraltar, odjezd byl v pátek v 5:00 ráno.
První zastávka ve Španělsku - Plaza de España (Zajímavost:
Po obloukových schodech přes kanál přešel Anakin Skywalker, Padmé Amidala i robot R2-D2.)
Plaza de España
Umělý vodopád v zahradách
Palmy
Hromada holubů
Naše ubytování, v resortu (zapomněla jsem název)
V sobotu nás čekal výšlap na Gibraltar. Byli jsme úplně na vrcholu!
První výhled, po pár km stoupání.

Daší pohled

Potkali jsme i spoustu opiček

Roztomilá rodinka

Vybíráme blechy

Tak trochu houpací most. :-)

Ještě jednou most

Další pohled ze stoupání.

Tady se už blížíme k vrcholu Gibraltaru.


Odtud nás čekalo dalších 15 minut, než jsme se dostali na protější vrcholek. Tan nejvzdálenější byl uzavřen.



Zajímavá pozice sedu. :D
 

A jedna naše společná fotka s přítelem. :-)
Naše parta při cestování.
Po návratu na resort, jsem musela udělat i fotku našeho bazénu.

V neděli nás ještě čekala návštěva druhé poloviny Seville. Palác The Alcázar of Seville.
The Alcázar of Seville - zahrada




A ještě fotka u nápisu, ta nemohla chybět.
Mám v plánu sepsat i Ohlédnutí za týdnem, které pomalu zpracovávám. Nedokážu říci, jak dlouho mi to ještě bude trvat, ale doufám, že nejpozději v pátek se mi podaří zveřejnit. Tam vám určitě napíšu podrobnější pocity z celého cestování.:-)

Zatím se mějte krásně! ^_^

S pozdravem
Mrs. Jungová!

5 komentářů:

  1. Moc pěkné fotky, hezky jste si to užili. My byli v Portugalsku na jaře a bylo krásně. Stále je na co vzpomínat... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný příspěvek. Hezké fotky :) Je vidět, že jste si to užili :-)

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou moc pěkné fotky. Portugalsko vypadá krásně. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krása, nádherné fotky. Je jasné, že když člověk změní prostředí, že je to hned zážitek. Po nějakých osmi letech už to taky potřebuji. Snad klapne ta Anglie a zvládnu to. Strašně se těším i bojím... :-D
    Ale tohle je vážně super. Akorát já bych nezvládla ty výškové místa. Mám hroznou fobii z výšek... :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Podle fotek to vypadá nádherně. :)) Můžu jen tiše závidět a doufat, že se tam třeba také jednou podívám. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^