pondělí 14. ledna 2019

Call-it-what-you-want - PROSINEC 2018

Projekt je založen na principu vybrání vhodné animace k dané knize - měla by tedy vyjádřit můj pocit po dočtení určité knihy. Projekt původně vznikl na blogu u Emily L. z Knižního koutku.
 
 
 Cinder & Ella: Šťastně až na věky (během čtení)
 
 
Po tvém boku (po dočtení)

 
Oba na konci zemřou (během čtení) 
 
 
 
Ms. Marvel (Ne)normální (po dočtení) 
 
 
 Posmrtný život Holly Chaseové (po dočtení) 
 
 
Polibek v Paříži (po dočtení)
 
 
 Láska a jiná vykolejení (během čtení) 
 
 
Světla zimní noci (po dočtení)
 
 

 Jaké knihy jste v prosinci přečetli vy? 

Nacházela se mezi nimi některá z uvedených knih? :)

  
S pozdravem
Mrs. Jungová! 

10 komentářů:

  1. Já četla pouze Posmrtný život, ale i ostatní knihy vypadají dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsou pěkné reakce ke knihám. Věřím, že u Cindera a Elly bych měla podobnou reakci. :D Žel žádnou z těchto knih jsem nepřečetla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verim, že bys měla. :D protože jiná reakce snad ani není možná. :D

      Vymazat
  3. Pobavila ma reakcia na knihu Cinder a Ella, pretože moja bola úplne rovnaká :D

    OdpovědětVymazat
  4. Nečetla jsem nic, ale GIFy pobavily:DDD

    ByGabra

    OdpovědětVymazat
  5. V tvém seznamu vidím spousta zajímavých tipů na čtení :)

    OdpovědětVymazat
  6. Proč to dítě protáčí hlavou u Cinder a Elly! To nesmí! Já se na to těším a doufám, že to bude super jako první díl, i když je Šťastně až navěky jen bonusová novela. :D
    Na knihu od Kasie West, Po tvém boku, jsem zvědavá. Je to jediná kniha v češtině, kterou jsem od autorky ještě nečetla.
    Chystám se třeba ještě na Oba na konci zemřou nebo Posmrtný život Holly Chase. Polibek v Paříži mám zarezervovaný v knihovně, ale nemám od něho velká očekávání, Polibek v New Yorku mě nezaujal, za mě podprůměrný zimní příběh. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechci tě zklamat, ale opravdu to není tak skvělý jako první díl. :( Jsem zvědavá, jaký na něj budeš mít nakonec názor. Pokud bude recenze, určitě se ráda mrknu. :-)

      Po tvém boku, byla skvělá oddechova kniha. :)
      A pokud tě nezaujal Polibek v New Yorku, tak si myslím, že tohle pro tebe taky nebude nic moc, jelikož za mě byl ten první příběh lepší než tenhle. :/ Ale uvidíš:-)

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^