čtvrtek 19. dubna 2018

UNBOXING #28

Tomuhle unboxingu předchází docela zajímavá story, která se mi stala před dvěma dny.  
Už jsem ji popisovala i na facebookovém profilu stránky, takže kdo už zážitek četl a nechce se mu číst znovu, můžete tuhle část přeskočit. :)

Dva dny zpátky jsem se probudila ve 4 hodiny ráno z toho důvodu, že jsem cítila nějaký podivný smrad, jakoby se mi něco v pokoji pálilo. Když jsem trochu víc nabrala vědomí, slyšela jsem, jak z topení u zdi vychází nějaké prapodivné zvuky. Okamžitě jsem se teda zvedla a letěla k topení, abych zjistila co se děje. Když jsem sáhla na topení, vystřelila mě ruka pryč, jelikož muselo mít snad 30 stupňů! Začala jsem teda přenastavovat "chytré" ukládání teploty na hlavici.
Zajímavé bylo, že hodnota na hlavici ukazovala 19 stupňů. A když jsem se šla podívat dolů na kotel, byl vypnutý .___. 
Tak by mě teda zajímalo, jestli mému topení "ruplo v bedně" nebo to byl nějaký druh erroru...

Doteď jsem nezjistila, co se stalo, ale od té doby, co jsem teplotu snížila na 17 stupňů, tak se žádné podivné zvuky neozývaly.

Každopádně tahle situace zajistila to, že jsem v noci nemohla usnout, dokud se teplota topení nesnížila. Kvůli tomu jsem také zabrouzdala na webové stránky Knižního klubu a narazila na pár kousků za symbolickou cenu +- 30kč



V balíčku se nacházelo celkem 5 knih, u kterých jsem se hlavně soustředila zaprvné na jejich anotace a za druhé na hodnocení. Všechny tyhle knihy mě zaujaly díky svým anotacím a proto bych vám je teď ráda představila.
Pod každou knihou najdete její anotaci.



 Čarovná - Alex Flinn

  Anotace

 Nastupuju zrovna do nové školy a nikdo z mých spolužáků ani učitelů netuší, že jsem ji měla absolvovat už dávno. Netvrdnu tady, protože jsem hloupá, já prostě nestárnu. Jsem totiž nesmrtelná. A vzhledem ke svým schopnostem chci ostatním pomáhat. Ne vždycky to ale vyjde. Jenže právě teď potřebuje moji pomoc dívka jménem Emma…

Hodnocení na databazeknih.cz 75%


Úpis: Prachy, sex, kariéra - Michelle Millerová

 Anotace

Když se autor mobilní aplikace sloužící k seznamování rozhodne upsat akcie firmy Hook na burze, začíná hra, ve které nejde jen o miliardy dolarů. Mladí investiční bankéři na Wall Street i zaměstnanci společnosti v Sillicon Valley cítí šanci od základů změnit svůj život, ale po smrti studentky Stanfordovy univerzity začne být v sázce mnohem víc než tučné zisky. Co všechno o nás aplikace v našem mobilu vědí? Co všechno jsme schopni obětovat kariéře? Michelle Millerová nám v Úpisu umožňuje nahlédnout do odvrácené tváře Wall Street – do světa sexuálních skandálů, zákulisních dohod a nemilosrdného boje o moc.

Hodnocení na databazeknih.cz 76%


 Lovci duchů - Neil Spring

Anotace

 Vítejte na Borley Rectory nejstrašidelnějším sídle v Anglii. Píše se rok 1926 a Sarah Grey získala novou, naprosto neuvěřitelnou práci – stala se osobní asistentkou Harryho Pricea, nechvalně známého londýnského lovce duchů. Na jedné straně skvělý a okouzlující, neurotický a manipulativní na straně druhé, Harry zasvětil svůj život tomu, aby odhalil pravdu o mnoha anglických "falešných lovcích", a nikdy neustane, dokud případ nevyřeší a podvodníky neodhalí.

 Takže když se Harry a Sarah usídlí v Borley Rectory – domě, kde prý neznámá individua často jen tak létají vzduchem a místní obyvatelé mají strach, neboť se povídá, že se zde prochází duch jeptišky –, myslí si, že tento případ bude jako každý jiný. Ale když padne noc a žádné neobvyklé věcí se nedějí, lovci duchů jsou nuceni čelit nepříjemné možnosti: duch Borley Rectory může být skutečný. A jestli ano, ti dva se s ním touží seznámit!

Hodnocení na databazeknih.cz 77%


Kritický stav - CJ Lyons

Anotace

 Sněhová bouře, která se přihnala do Pittsburghu poslední večer v roce, odřízla nemocnici U Milosrdných andělů od světa. Zaměstnance i pacienty navíc ohrožuje skupina ozbrojených násilníků. Jedním z rukojmí je i doktorka Gina Freemanová, která tou dobou tráví čas u lůžka svého zraněného snoubence, detektiva Jerryho Boyla. Spolu s ní jsou v budově uvězněny i vrchní sestra urgentního oddělení Nora Halloranová a medička Amanda Masonová. Žádná z nich neví, zda tato kritická noc nebude jejich poslední. Mimo nemocniční zdi čelí stejnému nebezpečí doktorka Lydie Fiorová, jejíž dávné tajemství vlastně přivedlo na místo někoho, kdo je kvůli němu připraven zabíjet.

Hodnocení na databazeknih.cz 72%

 

 Miniaturista - Jessie Burtonová

Anotace

 Jednoho podzimního dne roku 1686 klepe na dveře velkolepého domu v nejbohatší části Amsterodamu osmnáctiletá Nella Oortmanová. Přijela z chudé venkovské rodiny, aby se ujala role manželky zámožného kupce Johannese Brandta, avšak místo milujícího manžela ji přivítá jeho odměřená sestra, černý sluha a prostořeká služebná. Když se Johannes později vrátí z cest, věnuje Nelle velice zvláštní svatební dar – skříňkovou repliku jejich domu. Nella si do ní objedná zařízení od tajuplného miniaturisty a od té chvíle se začnou dít prapodivné věci…
Román zachycuje dramatické osudy rodiny Brandtových na pozadí Amsterodamu sedmnáctého století, kdy toto město patřilo k nejbohatším a nejvlivnějším centrům své doby.


Hodnocení na databazeknih.cz 72%



Našli jste mezi mini nějakou knihu co už jste četli? Nebo jsou to pro vás naopak knihy o kterých jste ještě neslyšeli? 

S pozdravem
Mrs. Jungová! 

9 komentářů:

  1. Miniaturistu mám také, ale jsem nečetla. Dokonce je podle něj i seriál, ale na ten jsem zatím také nekoukala, abych si nekazila pak čtení.
    Hezké čtení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu? Děkuji za informaci, po přečtení knihy bych se na něj mohla zkusit podívat. :)

      Vymazat
  2. Zatím jsem nečetla žádnou. Miniaturista mě zaujal ze všech nejvíc :-) podívám se po ní. Mám tyhle články jako unboxing, přírůstky a tak moc ráda :-) Asi je taky začnu psát :D do teď jsem to nějak neřešila, ale fakt je moc ráda čtu. Nevím, tak nějak jsem si to po tvém článku uvědomila :D A na topení bacha ať se neupečeš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Unboxingy mají své kouzlo, to musím uznat. :D Mě baví focení knih, takže si psaní článku tohoto typu velmi užívám.
      Děkuji za milý komentář ^_^ a na topení už budu bedlivě dohlížet :D

      Vymazat
  3. Moc pěkný unboxing, samé krásné kousky :) Četla jsem jen Miniaturistu a ten mě upřímně moc nebavil :) Novinka pro mě je, že je podle něho seriál, ten zkusím :) Hezké čtení přeju :)

    OdpovědětVymazat
  4. Knihy vypadají zajímavě. Zaujala mě Čarovná a Miniaturista, po kterých se určitě podívám. :) Jinak ohledně topení... jseš si jistá, že je to v takhle v pořádku?? Já bych měla celkem strach. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popravdě si vůbec jistá nejsem. Když jsem tam měla normální otáčecí hlavici, tak s tím žádný problém nebyl, až teď to máme digitální. Už jsem vytáhla tu starou, takže kdyby se zase něco dělo, jsem připravena ji raději vyměnit. Ale stále přemýšlím nad tím, jak se to mohlo stát když byl kotel vypnutý, je to záhada .__.

      Vymazat
  5. Jej, Úpis jsem četla a dost se mi líbil. Bylo to pro mě zase něco jiného :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^