sobota 27. ledna 2018

Samolepka na stůl od Pixers [RECENZE]

Už je to víc jak měsíc, co se mi ozvala paní z Pixers ohledně spolupráce.
Samozřejmě jsem nadšeně souhlasila, jelikož jsem už dlouho uvažovala o tom, že bych od nich něco vyzkoušela. V té době jsem zatím uvažovala pouze o samolepce na notebook.


Už to jsou dva roky, co mám konečně svůj vlastní pokoj, i když to pořád není v mém vlastním bydlení. Každopádně i tak si můžu pokoj zařizovat, jak chci. Dlouho jsem uvažovala, jestli nakonec nezkusím samolepku na zeď, jenže tím jak mám teď vymalovaný pokoj na oranžovo, tak se k té barvě moc samolepek nehodilo, proto jsem se nakonec rozhodla pro samolepku na pracovní stůl! :-)


Na webové stránce Pixers.cz si můžete vybrat z několika druhů samolepek, ať už si přejete něco z přírody, architektury, města, budovy, různé struktury a vzory a další. Rozhodně je z čeho vybírat a myslím si, že každý si přijde na své.
Já, jelikož miluji koně, jsem se rozhodla pro samolepku právě s nimi. 

Ráda bych zmínila i přehlednost a postup při objednávání. Po kliknutí na "Přizpůsobit a koupit", se dostanete do sekce, kde si můžete nastavit velikost samolepky tak, aby přesně seděla na váš stůl, co máte doma. Je možnost zvolení i dalších efektů, pokud třeba chcete, aby byl obraz např. černobílý nebo měl zrcadlový efekt.


Můj stůl má rozměry 140x60cm, musela jsem tedy koně nechat oříznout tak, aby to na stole vypadalo dobře.
Sice koním chybí nohy, jak můžete vidět na obrázku výše, ale po zhlédnutí výsledku si práci od Pixers zamilujete!
Dále jsem zvolila zrcadlový efekt, aby koně směřovali čelem doprava. 
Pak už zbývalo jen kliknout na "Koupit hned" a pomocí košíku se dostanete k možnosti platby. Platit se zde může pomocí Paypalu nebo karty, záleží na tom, co kdo preferuje více. K platbě se poté připočítává poštovné. (nad 1 500,- poštovné zdarma)

Také bych chtěla vyzdvihnout komunikaci s pánem z DHL, který byl velmi hodný a milý a i když se mi 3x nedovolal, stále to zkoušel a nakonec jsme na sebe natrefili. :-)

Pak už jen následovala samotná aplikace samolepky na stůl! Kdyby nás bylo více, určitě bych i lepení zdokumentovala, ale bohužel jsem si musela vystačit sama. I tak se mi ale povedlo samolepku aplikovat na stůl bez jakýchkoliv problémů.


Velmi mě překvapilo jak je materiál pevný a kvalitní. Přiznám se, že se mi už i podařilo na stůl kápnout čaj, ale bez jakýchkoliv problému se dal krásně setřít a po čaji žádná stopa, žádný flek, jakoby se nic nestalo.
I když bylo na webu napsané, že jsou odolné vůči vlhkosti a skvrnám, člověk je vždycky skeptický, dokud se sám nepřesvědčí. Za sebe mohu říci, že to předčilo mé očekávání.




 Při tisku samolepky se vyskytlo i pár problémů, jelikož jim neseděl formát oříznutí, ale i tak byla komunikace s paní Raclavskou super a nějak jsme to spolu daly dohromady a podařilo se samolepku vytisknout. Za což jsem opravdu ráda, protože vypadá dokonale a jsem víc než spokojená. Tím také děkuji celému týmu tiskařů z Pixers za trpělivost s tímhle problémem. Jste skvělý!:-)

Pokud jste ještě od Pixers nic nevyzkoušeli a lákají vás tapety na zeď či samolepky na stůl, lednici, notebook a jiné plochy, určitě bych je za sebe doporučila. Přesvědčili mě o své kvalitě a až budu konečně ve svém, vyhlídla jsem si tam i tapety na zeď, které bych v budoucnu ráda vyzkoušela.

 

http://pixers.cz

S pozdravem,
Mrs. Jungová! 

2 komentáře:

  1. Jé to vypadá docela zajímavě, ale já psací stůl už pár let nevedu, učím se jedině v obýváku :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Třeba na skleněném by to mohlo vypadat hustě.... :O Zajímavý článek

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^