úterý 19. prosince 2017

UNBOXING #23


Ani nevím, jestli tu mám opět popisovat "úžasný" zážitek z poštou, kdy jsem naháněla zase balík na dvou poštách. I když... proč by ne.

Balíček mi dorazil už v pátek. Nebudu ani zmiňovat, že jsem byla doma a zase nikdo nezazvonil, to už je na denním pořádku. Ale byl tak hodný, že mi tam ručně dopsal, na jaké poště balíček mám. Tak tam natěšená jdu a ups, pan pošťák mi tam (omylem??) napsal špatnou poštu. Tak já už nevím, jestli si ze mě dělají srandu nebo co...
Nakonec jsem si tedy vyžádala od hodné paní za přepážkou, aby zavolala na tu poštu kde se balík nacházel, aby byl výhradně ukládan na poštu blízko mého bydliště a ne někde v prdeli na druhém konci města. 
Balík jsem si teda nakonec vyzvedla včera a jsem zvědavá, jak dopadne můj příští balík. S takovými zážitky si říkám, že si snad už o žádné recenzní výtisky psát nebudu, protože mě tohle už přestává bavit.

No... a teď už konečně k balíčku! :-)


Ve škole toho teď mám hodně, ale konečně probíhá poslední týden, a ve čtvrtek budu mít po posledním testu a budu se moct pustit do horlivého čtení!

14 dní zpátky mi došel ještě jeden recenzní výtisk, do toho jsem se už pomalu pustila, ale s učením čtení moc rychle nejde, proto je zde i trochu prázdno, ale samozřejmě se budu snažit to co nejdříve napravit.

Včera mi dorazila druhá kniha od Omegy a to "Ty Vyber kdo přežije" od Stephan R. Meier. I na tuhle bichličku se moc těším, tak snad mi ty dvě knihy zpříjemní Vánoce. :-)



Anotace:

Hustými lesy prchá muž, neustále na útěku před blížícími se drony, které by mohly znamenat jeho smrt. Jmenuje se Spark a až donedávna byl spořádaným občanem dokonalého světa Eden, který je řízen inteligentním algoritmem VÝBĚR, díky němuž měl všechno: zdraví, sex, jídlo, práci...    Pak však odhalil, co se skrývá za smrtí jeho otce. Jak nebezpečná je všemocnost VÝBĚRU. A že žena, kterou miluje, byla vyhnána – a ve světě mimo Eden nepřežiješ ani den!  Tak začíná Sparkův boj. Za lásku svého života. Za budoucnost světa...

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Omega.


http://knihyomega.cz/

3 komentáře:

  1. Jsem zvědavá na recenzi. Nad knihou jsem uvažovala, ale nakonec jsem si řekla, že počkám na reakce. Užij si čtení! :)
    No a Českou poštu už nekomentuju...

    OdpovědětVymazat
  2. Budu zvědavá na recenzi. Nakonec jsem si o ní na konkurzu nepsala, mám toho teď dost. Tak snad se bude líbit :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^