pátek 29. prosince 2017

Knižní výzva pro rok 2018!

 
Rok 2017 už je skoro za námi a nezbývá nic jiného, než si naplánovat čtecí výzvu pro rok 2018! Při troše štěstí tohle bude můj poslední školní půl rok a konečně se budu moci o víkendech a po práci věnovat čtení, místo učení. Možná to teď vidím moc růžově, ale myslím si, že na čtení si najdu mnohem více času než když jsem se musela každý týden učit.

I tenhle rok se zapojuji do Knižní výzvy od Ells

 Dva roky zpátky jsem si dávala vždy 50 knih, tenhle rok bych chtěla pokořit číslo 60. Uvidím, zda se mi to podaří. Tenhle rok mi k tomu chybělo opravdu málo, abych se dostala k šedesáté knize.

V roce 2017 jsem tedy přečetla 55 knih! Za mě je to skvělý výkon, když si vzpomen na tři roky zpátky, kdy jsem přečetla pouze 30 knih, možná i méně. 
Myslím si, že je to i tím, že vychází tolik skvělých knih, které mě lákají k přečtení více než před těmi třemi lety.


A pro jakou výzvu jste se nakonec rozhodli vy? Kolik knih si dáváte za cíl, v příštím roce, přečíst? :-)

S pozdravem,
Mrs. Jungová!

6 komentářů:

  1. Já se letos pokusím o číslo mezi a to 65. Takže nemám obrázek :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám letos opět 50.:) budu držet palce ať výzvu úspěšně zvládneš. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Držím ti moc palce, abys to zvládla. :) A hlavně abys měla šťastnou ruku při výběru knih. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem si zvolila stejný počet jako vloni 30knih (které jsme v r. 2017 překonala pouze o jednu knihu), takže mi navýšení na 40 knih přišlo nereálné. Ale můj osobní cíl je dostat se alespoň na 35knih. Tak snad se zadaří.
    Přeji příjemné čtení a držím palce. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak snad se ti podaří výzvu splnit a budeš mít štěstí na samé skvělé tituly! :-) Já jsem si letos dala za cíl 80 knih, tak snad budu taky úspěšná :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^