středa 5. července 2017

Call-it-what-you-want - ČERVEN 2017


Uplynul nám další měsíc což znamená, že je čas na rekapitulaci toho co jsme přečetla a jak mě jednotlivé knihy během čtení nebo po dočtení naprosto dostaly! :-)

Projekt je založen na principu vybrání vhodné animace k dané knize - měla by tedy vyjádřit můj pocit po dočtení určité knihy. Projekt původně vznikl na blogu u Emily L. z Knižního koutku.


Můj ne tak sladký život (během čtení) 


Dvůr trnů a růží (po dočtení)


Zom-B (během čtení)


Falešný polibek (po dočtení)

 

Hlídači (po dočtení)


S pozdravem Mrs. Jungová! :-)

5 komentářů:

  1. U tohohle se vždycky pobavím... Moc povedený výběr gifů... :))

    OdpovědětVymazat
  2. Na "Falešný polibek" se také chystám, zatím na něj slýchám jen samá pozitiva! :)

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. To je zajímavý projekt! Strašně mě baví se na tyhle gify a animace dívat. Ale nikdy nedokážu najít nějakou trefnou, proto je nepoužívám (a neumím je vyrobit, samozřejmě :D).

    Přeji pěkný den! (v záhlaví máš OUAT, měla bych se na to zase po pár letech podívat. :D )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já u OUAT skončila někde u 4 série a ani nevím proč už jsem se nedodívala dál, možná tam bylo zrovna něco nudného, tak jsem to odložila, ale zase jak se budu někdy nudit se do toho třeba znovu pustím :D :)

      Taky se měj hezky ^^

      Vymazat
  4. U Zom-B jsi to vystihla úplně perfektně :D
    Jinak nemohu soudit :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^