čtvrtek 5. ledna 2017

UNBOXING #12


Už delší dobu tu nebyl nějaký unboxing a jelikož se mi dostal do rukou slevový kupon na knihy u albatrosmedia.cz hned jsem toho využila. :)



Dlouho jsem se rozmýšlela kterou knihu si vybrat, měla jsem spousty knih ze kterých jsem mohla vybírat, ale výběr se mi zkrátil tím, že jsem dostala několik knih z onoho seznamu na vánoce. 


Jak můžete vidět na obrázku níže, nakonec jsem se rozhodla pro "Pomsta a rozbřesk" od Renee Ahdieh


ANOTACE:
V zemi Chorásán si násilnický kalif Chálid každou noc bere novou dívku, aby ji ráno nechal oběsit na hedvábném provazu. Když se šestnáctiletá Šíva stane jeho obětí, rozhodne se její nejlepší přítelkyně Šeherezáda, že se pomstí, a dobrovolně se stane jeho další ženou. Šeherezáda je nejen rozhodnutá zůstat naživu, ale ukončit hrůzovládu kalifa jednou provždy.  V tomto napínavém převyprávění Tisíce a jedné noci okouzluje Šeherezáda noc za nocí kalifa svými příběhy, a získává tak další dny života. I když ví, že každá noc může být její poslední. Avšak Chálid je jiný, než jakého si ho představovala. Za zrůdou se skrývá ztrápený kluk a Šeherezáda, aniž by chápala, jak je to možné, se do něj zamiluje. Jak jen mohla? Vždyť je to neodpustitelná zrada. V honosném paláci zjistí, že ne vše je takové, jaké se jeví, ale i přes svou lásku je rozhodnutá pomstít svou přítelkyni. Může v tomto světě plném příběhů a tajemství přežít láska? A znamená vůbec něco?

Četli jste knihu "Pomsta a rozbřesk"? Líbila se vám? Nebo jste byli naopak zklamáni?

4 komentáře:

  1. Tahle kráska už čeká i v mé knihovně... Snad se nám bude líbit. Přeji krásné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásná kniha :) Hodně jsem o ní slyšela :) Přeji krásné čtení! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na knihu se rozhodně chystám :)
    Užij si čtení :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je to skvělá kniha a skvěle napsaný příběh :) Se Šeherezádou jsem hodně soucítila, ale i s Chálidem :) Tahle kniha mě opravdu dostala :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^