čtvrtek 22. prosince 2016

Chaotický prosinec

Zdravím všechny, co ještě nepřestali sledovat můj blog. Jak jste si mohli všimnout, krom toho, že se tu měsíc nic neobjevilo, tak jsem tu bohužel ani měsíc nevkročila. 
To je tak když začnete věci do školy dělat na poslední chvíli a ne v průběhu semestru. Naštěstí je skoro polovina věcí za mnou a já se mohu konečně s čistým svědomím, že mám aspoň něco hotovo, vrátit sem k vám
Bohužel nemám v záloze žádné recenze, jelikož jsem za ten měsíc nepřečetla ani jedinou knihu. Což je sice smutné, ale nedá se nic dělat. Od zítřka už se snad ale do nějaké knihy pustím. Rozečtené mám tři knihy a to "Panský klub" - Daniel Kapča (vsadím se, že většina z vás má knihu už přečtenou, jen já jsem tak trochu jako vždy pozadu), jako druhou knihu mám rozečtenou stále "Syn Londýna" od Toma Pollocka a jako poslední mám rozečtený třetí díl Pokrevních pout od Richelle Mead.


Také jsem se rozhodla vyzkoušet nějakou audioknihu, dostal se mi do rukou "Sběratel kostí" od Deaver Jeffery. Musím podotknout, že audiokniha je skvělá, nečekala jsem, že mě příběh chytne, ale musím se přiznat, že některou kapitolu jsem musela poslouchat i dvakrát, jelikož jsem si při poslechu lehla a pak se divila, když jsem se vzbudila někde o kapitolu dál :D To ale nemění nic na tom, že příběh je to velmi poutavý a místy až "brrrr" nechutný

Ještě před Štědrým dnem bych chtěla zveřejnit rozbalovací článek Tokyotreat boxu, který mi dneska dorazil, takže se určitě můžete v blízké době aspoň na něco těšit :-)

Ještě bych se na závěr chtěla pochlubit jednou věcí, minulý týden mi dorazil takový předčasný dáreček pod stromeček a to ponožky s chibi postavičkami z Harryho Pottera *.* Samozřejmě jsem si je hned zamilovala! 


Jinak Vám všem přeji krásné Vánoce, pohodu s rodinou u večeře i stromečku, spousty dárečků, ale hlavně to zdraví a lásku! :)

S pozdravem Mrs. Jungová!

1 komentář:

  1. Tak prosinec jsem měla podobně chaotický a přečetla jednu knihu :D takže máme podobné skóre :) Indigové kouzlo i Syn Londýna se mi líbili :) Tak hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^