sobota 23. července 2016

Food TAG + Prázdninový report!

Než se pustím do vyplňování tagu, který je zaměřený na jídlo (ano vím, že je to blog zaměřený na knihy), ráda bych se jen omluvila, že se blogu moc nevěnuji. Momentálně jsem v práci každý den a tak ani na čtení není čas a ani chuť. A když už to volno mám radši někam vyrazím.

Tenhle týden bude docela hektický. Po půl roce nás konečně čeká stěhovaní do nově postaveného domečku. Později se určitě podělím o nějaké ty fotky :)

Momentálně mám rozečtené dvě knihy a to "Poldark" a "Girl Online na turné"
Girl Online bych už chtěla příští týden dočíst, přeci jen mě čeká recenze, kterou bych měla do konce týdne sepsat. 
Ráda bych slíbila, že bude kladná, ale mám z ní velice smíšené pocity :(

PS: Kolem 10.srpna se konečně můžete po měsíci těšit na Tokyotreat unboxing! Boxík je sladěn do jednoho téma, které teď "oslavilo" velký boom. Uhádnete? :)

No, ale teď už k Food Tagu :-) 



1, Co je vaše oblíbené jídlo?
Kuřecí maso s rýží nebo smažený sýr s hranolkami - samozřejmě domácí!

2, Jaké je vaše nejméně oblíbené jídlo?
Klobásky, játra... no a jakékoliv nelibové maso :D

3, Jaký je váš oblíbený salát?
Hmmm, přiznám se, že saláty moc nevyhledávám a tak nemám ani žádný oblíbený.

4, Jaké je vaše oblíbené maso?
Kuřecí.

5, Jaké jsou vaše oblíbené polévky?
Jakákoliv krémová polévka. Ale mezi nejvíce oblíbené patří rajská a koprovka :)

6, Jaký je váš oblíbený typ sendviče?
Sendviče moc nejím.

7, Jaký je váš oblíbený chléb?
Pšenično žitný.

8, Jaká je vaše oblíbená zmrzlina?
Rozhodně čokoládová nebo citrónová. Ale pokud se jedná o točenou zmrzlinu, tak jsem vždy pro čoko-vanilka.

9, Jaká je vaše oblíbená "fast food" restaurace?
McDonald´s.

10, Jaká je vaše oblíbená cukrovinka?
Čokoláda

11, Pokud byste mohli jíst jednu potravinu do konce svého života, co by to bylo?
Meloun.

12, Jaký je váš oblíbený druh zeleniny?
Výše zmíněný meloun, paprika (červená) a okurka.

13, Jaký je váš oblíbený druh ovoce?
Rozhodně na prvním místě jsou jahody dále pak meruňky, maliny, jablka a banány.

14, Jste vegetarián?
Nedokázala bych jím být.

15, Vaříte rádi?
Ano, ale raději peču sladké :)

16, Umíte vařit?
Myslím si, že ano. Zatím si nikdy nikdo nestěžoval, takže podle toho soudím, že snad ano. Aspoň ty základní jídla :D

17, Už jsi někdy dělala večeři?
Dá se říci, že každý den.

18, Líbí se ti experimentování s jídlem?
Záleží na tom s jakými potravinami se experimentuje, ale většinou mi to spíše přijde nepoživatelné. Já radši ověřenou klasiku.

Kdyby měl někdo zájem zapojit se do Tagu, klidně mi zanechte odkaz, ráda si počtu co máte rádi vy. 
Také se můžete podělit o své zážitky z prázdnin. Jestli jste byli někde na dovolené a nebo je máte také pracovní :-)

S pozdravem Mrs. Jungová!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^