čtvrtek 17. března 2016

Tokyotreat Unboxing #2


Po měsíci je to opět tady ^^ Minulý měsíc mi balíček došel 24.2., tentokrát se trošku polepšili a balíček došel už 17.3. :3 Čímž mi udělali neskutečnou radost a bylo to i milé překvapení před cestou do školy:) Samozřejmě jsem se hned podívala co mě tam čeká, ale ochutnávačka přišla až teď večer :)



Jak už jsem psala minule objednala jsem si tentokrát ten větší balíček, kde bylo 10 sladkostí a neprohloupila jsem, protože na mě čekalo spouusty překvapení!

Strawberry Cotton Candy - Jako první na mě vykoukla jahodová vata, kterou jsem ale ještě neměla možnost ochutnat, protože mě nalákalo mnohem více věcí a jak už jsem ochutnala všechny, tak si musím dát do zítřka oraz, protože bych byla jinak už doslova přeslazená.


Caramel Corn Peach - Flavored Hinamatsuri - Tenhle obal mi malinko připomněl prase Pepu, pokud znáte, určitě víte o čem mluvím :D
Jsou to takové ty "sladké" brambůrky, myslím si že něco podobného můžeme sehnat i u nás, jak jsou takové ty "papírové" brambůrky pro malé děti, akorát tohle bylo hodně HODNĚ sladké. Prvních pár kousků moc dobrý, ale pak už se to nedalo a bude to zase na později ^^



Hi-Chew Honey Kumquat - Tyhle bonbony bych přirovnala k haribo bonbonům, takové ty gumové skoro v podobném obalu. Skoro stejně i to i chutnalo :)


Tyrol Sakura Shiriejo - Ciliegio bylo opravdu výborné! Nejdříve jsem si myslela že to bude něco gumového a uprostřed bude nějaká "tekutá" příchuť, ale byla to čokoláda s jahodovou příchutí uvnitř! (Smíchanou s květy Sakury) Prostě mňamka *.*
Tohle bych asi nedokázala k ničemu od nás přirovnat.




Punufua´s It´s Hard Nit to Be Happy with Old - Grape Taste Gummies - Pacičky! Opravdu cute kočičí pacičky :3 Už když jsem si na sáček sáhla, nemohla jsem se dočkat až je ochutnám. Popravdě jsem čekala úplně jinou chuť, ale bylo to něco nevšedního a stejně jsem je i tak snědla ^^





Kracie´s Kneading Land Grape Soda - Tady mě v krabičce čekalo zajímavé překvapení, nacházela se zde, něco jako plastelína


Bourbon Usuyaki Mix - něco jako mini brambůrky s příchutí česneku, rajčat a špenátu. Byla to zvláštní kombinace, ale chutnalo to kupodivu moc dobře :)




Strawberry Wheat Chocolate - neboli mini sušenka v jahodové čokoládě, to už si přivlastnil brácha, kterému to zachutnalo, já dala přednost radši jiným ^^


Hello Kitty Strawberry Biscuit Stick - A opět Pocky, tentokrát jen s jiným motivem a to Hello Kitty ^^ Opět tyčinky v jahodové čokoládě :) A opět si je přivlastnil brácha.


Barbeque-Flavored Scones - A na závěr opravdu výborné brambůrky s příchutí barbeque. Když jste si kousek vložili na ústa, vypadalo to, že budou dost pálivé, ale jak se kousek rozkousl, tak pálivost vymizela. Prostě báječné! :)



Jsem ráda za tohle skladko-slané zakončení měsíce, objednané mám už i na další měsíc, dokonce se slevou, díky 1th Aniversary Tokyotreat, tak už zase těším co tam bude za překvápka :)

Snad se vám unboxing líbil a třeba vás i malinko nalákal ^^ Nebo aspoň přivodil chuť na sladké a pro něco jste si do kuchyně skočili a zhřešili :)

S pozdravem Mrs. Jungová!

3 komentáře:

  1. Skvělý článek!! :)
    Mám z tebe chutě na sladké :-D

    OdpovědětVymazat
  2. jeeeej to vyzera uplne super! Zavidim :)
    Pozyvam na velku GA o Rimmel, Niveu a ine, tu: http://goo.gl/DSNk3D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^