pátek 1. ledna 2016

Knižní výpis - LISTOPAD A PROSINEC


Ne že bych to předvídala, ale v listopadu a prosinci (dohromady) jsem přečetla pouze 5 knih. Bylo to zcela neplánované, bohužel v prosinci se sešlo mnoho zápočtů plus několik špatných osobních věcí, že jsem ztratila veškerou chuť ke čtení a momentálně ji znovu nabírám, tedy alespoň se snažím, tak uvidíme jak to půjde. 


V listopadu jsem přečetla tedy 3 knihy a jako první to byla kniha od Lauren Conrad "L.A. Candy - Hořkosladký život". Konečně jsem se dostala k zakončení téhle série a nemůžu si ji vynachválit, poslední díl byl snad nejlepší. Slouží to jako skvělá oddechovka, kterou bych doporučila opravdu všem ^^

Jako druhou knihu jsem přečetla "Šepotání" od A. G. Howard. V recenzi se můžete dočíst, že se mi knížka opravdu hodně líbila a už jen čekám kdy si budu moct vypůjčit z knihovny druhý díl a pustit se do něj :)

A jako poslední knihu jsem přečetla "Loď mezi hvězdami" od Beth Revis. Tahle série mě naprosto uchvátila a jsem ráda, že jsem na ni narazila u jedné knižní youtuberky, která děj převyprávěla natolik zajímavě, že mi to nedalo a knihu si šla vypůjčit.

V prosinci jsem tedy přečetla 2 knihy a jako první byla "Krev na sněhu" od Jo Nesbo. Zrovna touhle knihou jsem znovu nabírala síly ke čtení. Mělo to pouhých 150 stránek a tak se to četlo rychle a navíc i hodně dobře. Má to pouze jen jedno pokračování, na které se samozřejmě taky chystám a více se můžete dočíst v recenzi, jak moc se mi kniha líbila.

A jako úplně poslední knihu za rok 2015 jsem přečetla "Milion sluncí" od Beth Revis. Neboli druhý díl Loď mezi hvězdami. Chvíli mi trvalo než jsem se začetla, ale po pár stránkách už to šlo samo a po téhle knize si myslím, že se má čtecí nálada o něco vylepšila. Snad se brzy dostanu ke 3 dílu, jelikož to skončilo (ne)hezky otevřeně.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^