čtvrtek 8. října 2015

Knižní výpis: Září 2015


V září jsem opět přečetla 4 knížky, tenhle měsíc byl spíše takový dramaticko-romantický a taky částečně sci-fi - i když tedy nejsem moc velký sci-fi fanda, jsem ráda, že jsem něco s touhle tématikou zkusila :)




Září jsem načala knížkou "Eleanor & Park" od Rainbow Rowell. Na knížku jsem se opravdu moc těšila a v závěru z ní byla taktéž nadšená, i když byla v takovém smutném duchu. Nezklamala mě, možná proto, že jsem od ní moc neočekávala a recenze na ni taky moc nevyhledávala a řídila se jen podle hodnocení na databázi knih.

Jako druhou knížku jsem zvolila sci-fi román "Pod nekonečnou oblohou" od Veronica Rossi. Dostala jsem ji jako dárek k narozeninám a když jsem se do ní pouštěla, vůbec jsem nevěděla do čeho jdu. Prvních pár stránek mě moc nenadchlo, ale nakonec se mi knížka dostala pod kůži a jsem zvědavá jak to nakonec všechno dopadne. I druhý díl mi už leží doma, tak se snad do něj brzy pustím.

Třetí v pořadí byl velmi dlouho očekávaný třetí díl Selekce - "První" od Kierry Cass! Určitě jsem nebyla jediná, kdo se na závěr téhle trilogie moc těšil a nakonec byl také uspokojen dostatečným koncem. Jak už jsem psala, z prvního dílu jsem moc nadšená nebyla, ale druhý a třetí to dorovnal. A navíc... kdo by nechtěl mít doma tak krásné obálky *.*
Sama ale vím, že trilogie Selekce neočarovala úplně všechny a některým se zkrátka nelíbí. Jak už jsem jednou přiznala, já si první díl koupila opravdu jen kvůli obálce, ostatní rozhodně taky, ale byla jsem z těch dílů nadšená mnohem více, možná přeci jen proto, že tam bylo více akce s Rebely než v tom prvním.

Nakonec to ukončila knížka "Jsem roztříštěná" od Taheref Mafi. Doma jsem ji měla už od začátku prázdnin, ale dostala jsem se k ní až teď. Abych řekla pravdu je to docela zvláštní kniha, která ale i tak zaujme a rozhodně i nadchne (i když ne každého). V knížce se můžeme setkat hlavně s myšlenkami hlavní hrdinky, díky nimž se jí můžeme prakticky vrtat v hlavě. Což jsem zatím v žádné knížce ještě neviděla.
Byla jsem ráda, že jsem se k ní konečně dostala a teď už jen našetřit penízky na další díly téhle série, abych věděla, jak to celé nakonec všechno dopadne.

Nakonec bych ještě chtěla dodat - vždycky jsem si říkala, že si nikdy nebudu pořizovat nic co bude mít více jak jeden díl, protože pak se to s vámi a penězmi veze opravdu hodně hodně z kopce... nakonec byl můj plán ale zmařen... a doma mám už několik načatých sérii, které čekají na ukončení... a snad se toho i brzy dočkají. ^__^"


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^