pondělí 13. července 2015

KNIŽNÍ VÝPIS: Červen 2015


Na začátku měsíce jsem se pustila do knížky "Oliver Norcturno - Upírova fotografie" od Kevina Emersona. Dostala jsem ji od kamarádky, dá se říct díky tomu, že viděla, jak jsem na ni v knihkupectví dělala oči. Ale nečekala jsem, že nakonec budu hodně zklamaná. Autor se chvástal tím, že zde najdeme to nejlepší z Harryho Pottera a ságy Darrena Shana. Mě to tak nepřišlo, spíše mi to přišlo zmatené a přeplácané a je ve hvězdách, jestli se vůbec k dalším dílům téhle série dostanu. Možná pokud už nebudu mít opravdu co číst.



Jako druhou knížku jsem začala číst "Procesí mrtvých" od Darrena Shana. Trilogii město jsem si vypůjčila v knihovně. Moc jsem si nečetla o čem tahle trilogie je, ale první díl mě naprosto dostal a jsem ráda, že jsem si vypůjčila hned všechny díly, takže jsem si je mohla přečíst hezky po sobě ^__^

Takže dále následoval druhý díl "Na horizontu pekla". Tenhle díl neměl prakticky nic společného s prvním dílem, maximálně to, že se odehrávala ve stejnou dobu, co se odehrával první díl, akorát prostřednictvím dalšího hrdiny a stal se z něj spíše detektivní příběh. Což mi ale nevadilo, protože díky U. Poznanski jsem se do detektivek zamilovala :3

Ve třetím díle "Město hadů", už byli postavy a příběhy propletené, takže jsme se zde mohli setkat se všemi hrdiny z prvního a druhého dílu. Poslední díl mě nenadchl tak, jako první dva, protože mě nějak nudili ty problémy kolem vilaků, ale i tak to rozhodně stálo za více než Upírova fotografie.

A jako poslední knížku jsem tenhle měsíc přečetla "Selekci" od Kierry Cass. Četla jsem ji na cestách do Německa a z Německa a bylo tak trochu pochmurné počasí, že možná tím, mě knížka moc neuchvátila a navíc mě zarážela tupost hlavní hrdinky a hlavně toho jak se po tom, co Aspen udělal, vrhla do jeho náruče... No celkově mě knížka moc nebavila a tajně doufám, že druhý díl mě chytne víc, jako většinu čtenářů, ale stále jsem na pochybách :/

2 komentáře:

  1. Přečetla jsi toho opravdu hodně :) Selekci se zrovna chystám začít číst, tak jsem zvědavá, jestli mě tupá hlavní hrdinka bude taky štvát :D

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám, že na tupost hlavní hrdinky v Selekci nadává fakt každej... (i já) .. :) Jsem ráda, že si se taky rozhodla zapojit. :) Aspon v tom nejsem sama..:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^