čtvrtek 29. srpna 2013

Jednadvacetiny

Člověk si ani neuvědomuje jak ten čas hrozně rychle běží. Přijde mi jakoby každý rok utíkal rychleji a rychleji. Za tenhle rok musím říct že se změnilo k dobrému i k špatnému hodně věcí. Kamarádi kteří za to očividně nestáli odešli a nový co za to rozhodně stojí zase přišli. Problémy doma se sice zhoršili tak jako ještě nikdy, ale všechno jsem v životě ustála tak proč ne i tohle?
Jinak jak řekla má kamarádka, konečně jsem ve všech zemích plnoletá! XD Nepociťuji popravdě žádnou změnu, abych řekla pravdu tak si připadám a taky se tam cítím, na o mnoho méně roků. Ale tak číslo taky nic neznamená žejo.
Tenhle rok žádné dárečky ani neočekávám, protože si naši na 99% ani nevzpomenou, že nějaké narozeniny s bráchou vůbec máme, jako posledních 5 let. Ale také o žádné nestojím, zvláště od nich, to si radši koupím něco sama. A hodně uvažuji nad DDR taneční podložkou, pro volné večery nebo i dny. K čemuž chci přemluvit i bráchu, aby se to se mnou naučil a skákali bychom tak spolu, aby byla větší sranda. A vlastně k narozeninám jsme si taky pořídili pejska, kterého budeme mít doma už na necelých 10 dní :3
V sobotu taky pořádáme malou oslavu jenom v 8 lidech na naší zahrádce nedaleko domu. Abych řekla pravdu tak moc oslavy pořádat neumím, protože nevím co by tak na ní mohli lidi dělat, jsem těžce nespolečenský typ, ale jde mi hlavně o to, že se s těmi lidmi uvidím ^__^ tak snad se nebudou nějak moc nudit XD Hlavně když tam bude jídlo, pití a zase jídlo, no ne? xD

No a na závěr tu mám jednu fotku naší čičinty, která se rozhodla dát odpočinek s Kinderbueno čokoládou XD

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^