pátek 19. července 2013

SEN: Paříž? Zuby?

Kamarádka přes sociální síť akorát sdílela, že odjela do Paříže a chlubila se fotkami co nafotila. Paříž vypadala jako ve středověku, místo paneláků se zde nacházeli chýše a vysoké věže jakoby v některé měla být ukryta princezna. Netrvalo to dlouho a najedou jsem se ocitla na jedné té věži a měla krásný výhled na Eiffelovu věž. Jenže když jsem se rozhlédla kolem sebe, najednou se věž začala hýbat ze strany stranu. Chytla jsem se zábradlí, které bylo kolem mě (nacházela jsem se na balkóně). Najednou jsem také ucítila že mám něco podivného tvrdého v puse. Začala jsem to tedy kousat, jenže mé zuby se dřeli o něho hodně tvrdého a tak jsem obsah vyplivla do dlaně, ve které se mi ocitli mé vlastní zuby. Divila jsem se že mě nic nebolelo, zírala jsem na svou ruku jakoby tam snad bylo něco co jsem ještě nikdy v životě neviděla. Rychle jsem setřásla obsah z ruky a najednou jsem měla opět plnou pusu svých vlastních zubů.
Pak jsem se ocitla znovu zpátky doma v obývacím pokoji, kde seděl za stolem na pohovce můj brácha. Přišla jsem rychle ke stolu a vyplivla jsem mu obsah své pusy na něj. Nechápavě se na mě díval a já místo vysvětlování si začala kontrolovat, jestli mi tam ještě nějaké zuby zbyly. Bylo jich tam jen pár, ale kývaly se tak, že jsem věděla, že to není konec.

2 komentáře:

  1. Při takovém snu bych se asi probudila zbrocená potem. ;-) A připomněla jsi mi, že bych měla něco dělat s tím kazem na předním zubu ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by jsi měla! Aby to nebylo horší a nedopadlo to jako v mém snu :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^