pondělí 22. července 2013

SEN: Hnijící mrtvoly

Dostala jsem novou práci, někde v novém městě. Nebylo to ale jen tak normální město. Všichni byli podezřele moc hodní, chovali se ke všem slušně... Vítali je u sebe doma i když se vůbec neznali. Přestupky rychlosti a jiné zákonem zakázané věci, zde byli po omluvě tolerovány. Jenže přeci jen bylo na tomhle městě něco divného. Zvláště v noci, když všichni spali. Jen jediná skupinka lidí pracovala v noci, v polorozpadlé továrně - mezi ně jsem patřila i já. Vyráběli jsme nějaké sítě, přes které mohla protéct jenom voda. Jenže najednou se celá půda v tomhle města proměnila ve štěrk. V mnoha místech po celém městě se začali dělat díry do země, jakoby pod zemi něco bylo a ten štěrk to v určitých místech "vysávalo".
Najednou pak zpod zemí začali vylézat hnijící mrtvoly. Jenže jediná nevýhoda toho všeho byla, že pro lidi byli vylézající mrtvoly neviditelné. Což znamenalo že ani zabít se nedaly, protože lidé nevěděli kde jsou, i když se dali vycítit. Když byly blízko vás cítili jste jejich dech. A akorát když se přiblížily ke mě, probudila jsem se...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře! ^__^